Jste zastoupení automobilové značky?
Pomohu vám zavést nebo vylepšit jakýkoliv centrální projekt v oblasti after-sales (od marketingu a PR až po obchod s náhradními díly).
Na střednědobých ani krátkodobých projektech nemusíte plýtvat důležitou kapacitou vlastních zaměstnanců nebo zbytečně navyšovat jejich počet.

Odborné karosářské školení
Příprava školicích osnov dle individuálních potřeb značky, školicích materiálů a zajištění lektorství, vše podle individuálních požadavků a odborné úrovně posluchačů – klempíř a přijímací technik, případně i management dealera.
Cíle
Odborné proškolení sítě autorizovaných karosáren, včetně přijímacích techniků a vytvoření podmínek pro zlepšení kvality oprav.
Snížení počtu zákaznických reklamací a stížností na autorizované dealery.
Zvýšení spokojenosti zákazníků se službami značky.
Tvorba a audit plnění standardů značky
pro mechanické dílny, karosárny a lakovny, showroomy, prodejny náhradních dílů. V případě karosáren a lakoven je možná také vlastní tvorba standardů.
Cíle
Zajištění tvorby a pravidelné kontroly plnění technických standardů vybavení dílen, včetně obnovy nářadí a zařízení.
Udržování plnění standardů na úrovni dodržování značkou předepsaných procesů.
Oddělit nepopulární kontrolní činnost v dealerské síti od pracovní náplně obchodních zástupců.
Pravidelná kontrola kvality vozidla
po opravě po nehodě v síti autorizovaných opraven (podle jednotného systému hodnocení a bodování závad).
Cíle
Zabránit zvyšování počtu zákaznických reklamací a stížností.
Zajištění zpětné vazby dealerům, jaké úrovně kvality dosahují v porovnání s ostatními dealery.
Zajištění zpětné vazby pro zastoupení značky o úrovni a vývoji kvality oprav po nehodách v autorizované síti.
Příprava a realizace projektu velkoobchodního prodeje náhradních dílů
pro nezávislé opravny s využitím vlastní sítě autorizovaných dealerů.
Cíle
Analýza trhu s originálními náhradními díly značky v nezávislém sektoru.
Na základě analýzy návrhnout vhodné strategie a programy k udržení a navýšení prodeje náhradních dílů v následujících letech.
Návrhy efektivní propagace a komunikace kvality a výhod originálních náhradních dílů (volba vhodných marketingových kanálů).
Různé analýzy
servisní sítě dle individuálního zadání.
Cíle
Prověrka a posouzení dílenských kapacit, identifikace slabých míst a návrhy pro zlepšení.
Zjištění skutečného prodejního potenciálu náhradních dílů a práce podle trhu dle oblastí a jeho skutečné aktuální využití.
Posouzení připravenosti dealera na efektivní komunikaci se zákazníkem a jeho schopností i možností zjistit skutečnou potřebu zákazníka.