Jste zastoupení automobilové značky?

Pomohu vám zavést nebo vylepšit jakýkoliv centrální projekt v oblasti after-sales (od marketingu a PR až po obchod s náhradními díly). 

Na střednědobých ani krátkodobých projektech nemusíte plýtvat důležitou kapacitou vlastních zaměstnanců nebo zbytečně navyšovat jejich počet.

Odborné karosářské školení

Příprava školicích osnov dle individuálních potřeb značky, školicích materiálů a zajištění lektorství, vše podle individuálních požadavků a odborné úrovně posluchačů – klempíř a přijímací technik, případně i management dealera.

Cíle

Odborné proškolení sítě autorizovaných karosáren, včetně přijímacích techniků a vytvoření podmínek pro zlepšení kvality oprav.

Snížení počtu zákaznických reklamací a stížností na autorizované dealery.

Zvýšení spokojenosti zákazníků se službami značky.


Tvorba a audit plnění standardů značky

pro mechanické dílny, karosárny a lakovny, showroomy, prodejny náhradních dílů. V případě karosáren a lakoven je možná také vlastní tvorba standardů. 

Cíle

Zajištění tvorby a pravidelné kontroly plnění technických standardů vybavení dílen, včetně obnovy nářadí a zařízení.

Udržování plnění standardů na úrovni dodržování značkou předepsaných procesů.

Oddělit nepopulární kontrolní činnost v dealerské síti od pracovní náplně obchodních zástupců.


Pravidelná kontrola kvality vozidla

po opravě po nehodě v síti autorizovaných opraven (podle jednotného systému hodnocení a bodování závad).

Cíle

Zabránit zvyšování počtu zákaznických reklamací a stížností.

Zajištění zpětné vazby dealerům, jaké úrovně kvality dosahují v porovnání s ostatními dealery.

Zajištění zpětné vazby pro zastoupení značky o úrovni a vývoji kvality oprav po nehodách v autorizované síti.


Příprava a realizace projektu velkoobchodního prodeje náhradních dílů

pro nezávislé opravny s využitím vlastní sítě autorizovaných dealerů.

Cíle

Analýza trhu s originálními náhradními díly značky v nezávislém sektoru.

Na základě analýzy návrhnout vhodné strategie a programy k udržení a navýšení prodeje náhradních dílů v následujících letech.

Návrhy efektivní propagace a komunikace kvality a výhod originálních náhradních dílů (volba vhodných marketingových kanálů).


Různé analýzy

servisní sítě dle individuálního zadání.

Cíle

Prověrka a posouzení dílenských kapacit, identifikace slabých míst a návrhy pro zlepšení.

Zjištění skutečného prodejního potenciálu náhradních dílů a práce podle trhu dle oblastí a jeho skutečné aktuální využití.

Posouzení připravenosti dealera na efektivní komunikaci se zákazníkem a jeho schopností i možností zjistit skutečnou potřebu zákazníka.

35 let
zkušeností

Práce pro
velké značky

Nezávislý pohled
odborníka